lördag 18 augusti 2012

rensar lite

roar mig denna lördagskväll med att möblera om bland mina foton. då min dator eventuellt inte lever så länge till (de blå skärmarna skvallrar lite om att slutet är nära) tänkte jag fixa till lite och bränna ut bilderna.
gör lite nya mappar. kastar lite onödigt. skrattar gott åt alla minnen.
tänkte att även ni skulle få se the best of the best i de olika mapparna.

kategori fester.
undermapp: blue moon bar västerås.
undermapp: stadsfesten i skellefteå
undermapp: fester i umeå
undermapp: gunnar
undermapp: temafester
det var allt för denna gång. vi fortsätter senare med resten men nu ska jag fortsätta rensa.
tack alla inblandade för roliga minnen och goda skratt. 
och som vanligt är det någon som hittar någon bild som de inte vill ha uppe, hör bara av er till mig så tar jag bort den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar