tisdag 6 december 2011

ursäkter

jag vet att jag suger på att göra inlägg just nu. men som jag sa till l.larsson när vi gick från jobbet idag: det känns som om jag lever först efter nyår. har något nästan varje dag fram till nyårsdagen.
det är utvecklingssamtal. bildredigering. julklappshandling. packning inför jul. städning. laga mat. diska. laga mat igen. diska lite mer. julbord. personalfest. luciafirande. kvällsmöten. resor. föreläsning i örebro. snyta näsan. hosta.

den tiden jag är hemma tycker jag all tid går åt att laga mat och diska. börjar vara ganska less. dessutom är jag rätt pissed på den här dieten. fast jag numera nästan inte äter några kolhydrater och inte ätit godis/kakor/bullar/glass på evigheter, frodas mina utslag bara ännu mer. dessutom har jag gått upp två kilo! det var ju inte min tanke. får se hur länge jag ids hålla på med det här.
men som sagt. sorry för dålig uppdatering. men ni vet vad jag troligtvis gör om jag inte skriver något. diskar och lagar mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar