lördag 3 december 2011

ja, mer än tre personer är gruppsex

personal sammankomst i går.
mycket trevligt.
vinet flödade. skratten ekade. hemligheter delades. mat åts.
hittade "jag har aldrig" kortleken. så den öppnades och sen säger jag inget mer. har lovat att inte yppa vad som kom fram, inte ens här. men jag sitter fortfarande frågande till hur man kan ha haft sex i ett flygplan, men inte i en bil?!
sen kan jag väl säga att jag inte blev så förvånad över vissa saker som kom fram. men jag är ju ganska svår att imponera på.
efter spel så plockades singstar fram (förlåt grannarna). och ja, guffaf vann över mig. i en låt i alla fall.
guffaf visar sin glädje över vinsten.
nåja, den glädje som varar ;)
tack ni underbara för en rolig kväll.
och teddan, jag tror vi alla håller med dig :)

edit: så här i efterhand när jag läser rubriken och sen inlägget kan jag förstå att vissa med alldelens för mycket fantasi kan dra konstiga slutsatser. men för att förklara,  rubriken är svaret på en av spelkamraternas fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar