torsdag 15 december 2011

imorron får de finbesök

när jag ändå var nere och tittade på den otroligt fina granen (anna-britta. göran-lisa. bengt-lotten.) viskade jag fram lite så där i förbifarten att jag nog kanske ska och se västerås spela mot södertälje imorgon. såg till att ha en soffa emellan mig och beach så jag lätt skulle kunna smita undan om det skulle börja hagla elaka ord. (för er som inte vet blev jag portat sist jag var där då vik förlorade i en rätt viktig match. fast allvarligt det är ju bara allsvenskan!)
det är ändå kört, så det gör inget. fick jag bara som svar.
så imorgon sitter jag i abb arenan och hejar lite friskt på vik!
inte för att beach hade kunnat stoppa mig, men man vill ju inte att grannarna ska låssas som om de aldrig är hemma när man kommer och hälsar på.

update angående granen: greta-doris är visst hennes namn. så då vet ni det och vi kan alla sova lugnt inatt.

1 kommentar:

  1. Haha, jag laste vik som i Viktoria och tankte vad har hon nu gjort?? Men Vasteras IK, jag fattar! =)

    SvaraRadera