tisdag 20 december 2011

tack för att ni lyssnade

nu har aladdin tillverkarna börjat tänka på oss som föredrar mörk choklad.
har alltid känt mig lite diskriminerad när det gäller choklad. till exempel: först kom vanlig aladdin. (att de envisas med att fylla de få mörka chokladbitarna med äckliga saker, ser jag mer som an act of elakhet)
sen kom paradis, med bara ljus choklad.
samma gäller polly. först vanlig polly. sen polly med bara ljus choklad.
så äntligen har de börjat lyssna på det läkare sagt i hundra år.
att mörk choklad är bättre. mindre socker, bättre för själen och betydligt godare.
att de väljer att lansera denna just nu när jag har godis uppehåll gör mig egentligen inte besviken. (eller jo, lite)
jag är bara glad att de äntligen tänkt rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar