måndag 17 oktober 2011

thanx again and again

eftersom jag var rädd att komma försent till min egen fest satte jag igång rätt tidigt. la upp håret på rullar, vilket jag vet inte gör så stor skillnad. men lite större hår får jag ju alltid. lockarna däremot, de var som bortblåsta.

när jag trippade ner för trappen såg jag en väldigt fin lapp på väggen. en fin varningslapp om att det nog kunde leva om lite. det roliga var när jag sprang upp för att hämta gunnar, hörde några grannar prata om lappen :)
välkomstdrink och lite sång. sen kom den otroligt vackra tårtan in. vilket jobb! vilket motiv! vilken smak! helt perfekt!

efter tårtätning var det dags att öppna presenter. men innan jag började fick jag en oväntad present. saik i serieledning, man tackar! bara för min skull.
ett fint thomas sabo armband, en halvtimmes aromamassage, schampo och balsam, en massa bubbel, ett jättefint armband med matchande örhängen, champangeglas och en oförglömlig fest.
tack alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar