måndag 24 oktober 2011

hur var det med vidskepligheten

börjar tro jag sitter på någon sorts förbannelse.
här följer mina obervationer och stöd för min teori.
1. när jag flyttade till umeå, då gick skellefteå upp i elitserien och helt plötsligt kunde jag inte se skellefteå spela i umeå.
2. när jag flyttade till västerås gick björklöven i konkurs, ergo då kan jag inte se björklöven spela i västerås.
3. västerås innebandy gick i konkurs, så då kan jag inte se umeå city eller dalen spela i västerås.
4. när västerås fotboll åker ur superettan, då går umeå fc upp i superettan.
så om vi nu ska tro på det här och följa utvecklingen. innebär det alltså att om jag flyttar till en stad med ett lag i allsvenskan, då går västerås upp i elitserien (alternativt går i konkurs och tvångsflyttas ner i ettan)
eller om jag flyttar till en stad med elitserielag, då trillar skellefteå ur elitserien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar