tisdag 11 oktober 2011

allt för er fotbollsfreaks

förra säsongen förlorade aik alla matcher jag tog hem.
denna säsong vinner de alla. så länge jag inte tittar på datorn.
diska, gå på toa, stöka i garderoben eller surfa. allt funkar. bara jag INTE tittar på matchen.
lyssna på den går bra, se repriserna funkar också. men som sagt, kasta ett öga på matchen och motståndarlagen gör mål.
kan bli dyrt i slutändan. men vad gör jag inte för laget.
idag upptäckte jag att jag kommer vara tvungen att se alla sveriges em matcher i fotboll. de vinner visst när jag tittar.
önskar de kunda vara tvärtom. för jag bryr mig allvarligt inte så mycket om fotboll. men som en tjänst åt mitt land kommer jag sitta bänkad framför tv:n
i alla fall till första förlust matchen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar