lördag 30 april 2011

jaha vad ska man ha för rubrik här då?

gårdagen kom och gick i ett huj. tog ut lite tid från jobbet och passade på att titta förbi gymmet. otroligt vad effektiv man är när man tränar själv. istället för att spendera en timme där var jag klar på en halvtimme.
kom hem med tanken att jag skulle vara duktig och städa min varma lägenhet, skulle bara vila lite först. vaknade och insåg att det bara var dags att hoppa i duschen då vi skulle ner och äta tacos på bmb.
för er som inte vet så är det after work på bmb varje fredag. maten är gratis. ja, jag ljuger inte. den är gratis. det är bara att ta. men som vanligt när man äter så måste man ju ha något att dricka och då kostar det naturligtvis. fast 39:- för ett glas vin är ju inte så dyrt.
igår spelade duo jag. har aldrig sett dom tidigare, men dom var bra. det visade sig att de visst ska spela på festivalen.
nåja kära dagbok, det var det som hände igår. en helt vanlig fredag.

edit: naturligtvis kostar ett glas 33 kronor :)

1 kommentar: