måndag 18 april 2011

ibland snurrar världen som man hoppas

konstigt hur saker och ting löser sig ibland. vi hade visst blivit inbjudna på terassinvigning hos allt-i-allo-niklas på valborgs. av någon konstig anledning försvann det ur min minnesbank i fredags.
konstigt!
i alla fall visade det sig att jag jobbar den lördagen. men så fort jag insåg det började jag fundera på hur jag skulle lösa det problemet.
idag ringde telefonen och det visade sig att det var lite väl mycket folk inbokat att jobba i garderoben den dagen. så "kan du tänka dig att vara ledig?" var frågan jag fick av personen i andra änden.
abso-fuckin-lutley jepp!
så nu är valborg bokad. har lovat att ha kjol på mig så att varje gång jag snubblar omkull kan folk skratta.
visst är jag snäll.

1 kommentar:

  1. Weeeeiiiiii !
    Kommer att bli en awsome valbog !
    MYCKET välkommna allihopa :-)

    SvaraRadera