onsdag 13 april 2011

ibland är det bra att känna folk som känner folk

tänk att ibland så häder inget och ibland känns det som om allt händer. eller hur många saker kopplas ihop på ett konstigt sätt. hur liten världen är.
som till exempel: för ganska många år sen hittade jag en blogg av en DJ. han la ut mixar som man kunde ladda hem så sagt och gjort helt plötsligt hade jag timlånga mixar på mp3 spelaren som passade utmärkt till alla mina promenader till och från jobbet.
nu några år senare visar det sig att en jag känner från skellefteå, som bor i stockholm, känner denna DJ. till råga på allt kommer dom till västerås på lördag, på lördag då jag jobbar.
tänkte först tanken att försöka byta bort passet, men insåg att jag inte vet om jag känner för att stå på pluto och se jättegammal ut. så nu ska jag se om vi kan ta en fika på söndag istället då de visade sig att de stannar över natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar