måndag 11 april 2011

damsel in distress eller hur du fångar mer flugor med socker än med ätpinnar

hittade mig en tvättid idag minsann. inte varje gång man har sådan tur att det finns lägligt till att man vill tvätta. passade även på att bryta mig in i det svarta plåtskåpet som jag blev utelåst från när jag flyttade ner. försökte mig på en ny approach. istället för att bryta upp med våld gick jag bakvägen och skruvade lös låsmekanismen inifrån. mycket smartare och finessigare.
så nu behöver jag bara en stor, stark, snygg man alternativt kvinna om det skulle visa sig att alla stora, starka, snygga män tagit slut som kan hjälpa mig att bära upp det. skulle nog kunna bära upp det själv då det inte är så tungt. men jag har lite för korta armar och små händer :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar