söndag 20 december 2009

the walk of shame

uppe tidigt idag. 7.57 visade mobilen när jag vaknade upp i soffan. tv:n på, glasögon på och snus inne *blä* inte konstigt att jag drömde att jag hade en skalbagge som bodde under läppen, haha

havregrynsgröt till frukost och sen har jag varit iväg på en riktigt långpromenad. det var skönt, mycket skönt.
kul att se när man är ute så tidigt. det var jag, hundägarna och några som tog the walk of shame :) tjejer som halkar runt i för höga klackar och för korta kjolar. killar med uppvikta skjortkragar mumlandes i mobil.

har för mig att jag läst om att det fanns en sida med foton på folk som uppenbarligen är på väg hem från en bortamatch. uppdateras bara under helgerna. eller det kanske bara är något vi spånat på någon gång när vi haft tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar