måndag 7 december 2009

varför ska man plåga sig ibland. har gått igenom mina cd skivor för att bestämma vilka som ska få äran att bo i lägenhet och vilka som blir förpassade till en kartong i källaren. hittade mina sugababes skivor. tänkte att ja, det var ju länge sen jag lyssnade på dom. fan, jävla sugababes :( grinar alltid när jag lyssnar på dom. kanske för att det ligger så mycket mer bakom än att bara vara några skivor. speciellt två låtar gick varma en nyårshelg för några år sen. hade fått skivan i julklapp.

missförstå mig rätt, låtarna skickade mig i ett hujj tillbaka till dom känslorna den nyårshelgen. förstår nu varför jag inte spelat skivorna på några år.
lite kul är det att en gammal klasskompis syster förknippar sugababes med partylåtar, jag förknippar dom med sorgsenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar