fredag 18 december 2009

kvällens tankar och funderingar

efter ett glas vin till min goda pastasås kommer vissa funderingar och tankar.
37,7 minus grader i Åsele i förrgår. fy fan! jag som huttrar bara när det är 18 minus.
är inte den där reklamen med farbrorn som lämnar sin fru sovandes i en säng från jensen, den sämsta på länge?
ska jag eller ska jag inte? öppna paketet från dagisföräldrana alltså.
ullared!!? vad är det för program, vad är det för människor, hur mycket har dom fått i mutpengar för att vara med? eller finns det verkligen sånna människor? fast jag måste säga: carl länge sen vi sågs :)
var är min julstämmning? vad har man till en pälsmössa? jackväg alltså. varför fastnar vissa låtar, har gått runt och sjungit rönnedahl i en vecka (den kanske inte heter så men ni vet säkert vilken sång jag menar) sjösala vals heter den visst (google)

2 kommentarer: