måndag 23 november 2009

jävla piss

måste nog göra något åt mina sömnproblem snart. känns inte kul att försova sig och gå runt som en zoomibe hela dagarna på jobbet.
halv fyra tittade jag på klockan sista gången imorse. det är alldelens för mycket som händer just nu för att jag ska kunna få ro att sova.

har inget bestämt med lägenhet i västerås. har inget bestämt med vem som tar min lägenhet. jag vet inte när jag ska börja jobba, vilket i sin tur leder till att jag inte kan boka någon släp. hon som skulle hjälpa mig med att köra ner sakerna började backa ur i går. visst jag förstår henne, varför sätta sig frivilligt i en bil och köra 60 mil mitt i vintern. det är jag som tagit beslutet att flytta, klarar jag det inte på egen hand då är det nog inte en sån bra ide. jag får köpa en ny tandkräm och stå vid vägkanten och le. det funkar ju i reklamen, haha.


schemat måste göras om och mer (trodde jag verkligen att jag var färdig igår?). tre banankartonger med kläder och en banankartong med porslin, ska jag bära till kvinnojouren. vill inte fråga bossen om hjälp då hon har tillräckligt med sitt jobb. jag blev helt plötsligt ansvarig för att fixa bord till på lördag då vi ska ut och äta.

har insett att jag får nog hyra en skåpbil, köra ner den, köra upp den och sen ta buss/tåg/flyg ner igen. helst innom loppet av en helg :( betydligt billigare än flyttfirma, men dock så mycket jobbigare.

2 kommentarer:

  1. jag hade hjälpt dig om jag hade en bil och tid :D alltid något som piggar upp va? jag tycker du ska vara glad, verkar ju hur kul och spännade som helst!

    SvaraRadera