torsdag 26 november 2009

dagens i-lands problem

tänk vad jobbigt allting blir helt plötsligt när inget blir som man tänkt sig.
jag och hon som ska hyra min lägenhet hade planerat att mötas på stan efter fyra idag. jag planerade då redan att:
1. åka direkt från jobbet ner på stan.
2. köpa lite diverse saker för att slippa in i morgon.
3. skriva på alla papper.
4. sola på vägen hem.
5. komma hem, duscha, krypa upp i soffan, äta min havregrynsgröt och lyssna på hockeyn.

det sket sig totalt!

fick ett sms av hon som ska hyra lägenheten och hon undrade om vi kunde mötas klockan sju istället. helt plötsligt raserade hela min planering. ingen ide att sola direkt efter jobbet, det skulle jag inte hinna. inte om jag ska duscha, äta och göra mig iordning för att möta henne på stan. suck, dagens i-lands problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar