lördag 14 november 2009

en ko har fyra magar utan att veta om det, så vad faaan vet jag?

jess har fest ikväll. känner mig inte riktgit upplagd för att festa runt ikväll. sitta vara trevlig med ett leende på läpparna och diskutera väder, vind och livet. det skulle kännas falskt idag. sen att tillbringa natten på jävla schlagerklubben, det gillas inte! då sitter jag hellre hemma och ser på körslaget och då får folk tycka att jag är en surtant.

det har varit mycket nu sista tiden. läste sagas dödsruna igår, det var rätt jobbigt. sen en massa skit som jag inte kommer ta upp här nu vid detta tillfälle, måste få lite distans först annars är det nog lätt hänt att jag skriver saker jag ångrar.

känner mig fet, ful, arg, lessen, bitter, blek, oälskad, oduschad, gammal, spysjuk, ensam, inträngd, stressad, lågavlönad och rätt förbannad på mig själv och världen. som grädde på moset har jag en mensvärk från helvetet (kan ju vara orsaken till många av mina känslor just nu).

oj, vilket bittert inlägg, men det är väl det bloggar är till för, att avlasta sina känslor och tankar. well, well on the possitiva side. lägenhet-check, jobb-check, flyttning av möbler-check. nä, nu tar jag mig ett glas vin i stället och ser ett avsnitt av serimördaren dexter, då kanske jag blir på bättre humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar