söndag 1 november 2009

blåsvullen

äntligen börjar jag komma till liv igen. hade stora planer på att inte sova något efter det att jag kom hem klockan halv sju i morse. men det höll inte riktigt. sov bort två timmar, nu känns det rätt skönt, men i natt när jag inte kan sova är det nog inte lika kul.

har tyvärr även insett att när jag druttade på ändan även stukade foten litegrann :( har ju haft problem med min höger fot tidigare men har haft bra i den i nått år. har misstänkt hela tiden att något gick "fel" efter rumpplasket, det har inte känts helt oki. idag är i alla fall min fotkula helt borta, är så blå och svullen att den inte syns. visst en hel natt på buss får mina fötter normalt att svullna upp. prinskorvar till tår är jag van efter resan. så nu får det bli fotriktiga skor, inga klackiskor, och lite träning för foten. hm, undra hur länge jag klarar mig utan klackiskorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar