måndag 2 november 2009

06.30

försov mig i morse! dessutom dagen då jag öppnar.
vaknade 06.23 började 06.30. det blev lite svettigt. varför är inte tankarna som dom ska direkt på morgonen? satt säkert en minut och bara tittade på klockan och försökte komma på om jag började halv sju eller 06.30. det är ju som samma sak, men i mina tankar då var det två helt olika saker.

som tur är är jag ju så duktig att jag plockar fram kläder och packar kvällen innan, så det var bara att kasta på sig kläderna, kolla så det inte var minus grader och kasta mig på räzercykeln. var på jobbet 06.37! hehe, var nog inte riktigt vid mina sinnens fulla bruk förrän lunchtid.

idag ringde det en till rektor. hon undrade om jag kunde komma ner på intervju så snart som möjligt. det känns jätte konsigt att tacka nej till chanser bara så där. men jag har inte råd :( det här var i alla fall på en förskola i centrala västerås. hon ville att jag skulle höra av mig när jag visst hur det såg ut för mig, när jag hade fått besked av dom ställerna jag varit på intervju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar