lördag 26 januari 2013

sixten the dog

så där, då har spenderat så gott som hela dagen med att flytta förråd. jag är inte på långa vägar färdig då jag passar på att rensa och sortera också.
kan bara säga att jag är glad att jag gör detta på vintern. för de enda spindlar jag träffat på idag har varit skelettspindlar. vill inte ens tänka på vilken typ av spindlar jag hade fått chansen att lära känna om jag gjort detta en varm sommardag.
är inte helt säker. men jag har eventuellt även stött på lite musbajsar!

nu ska jag hälla upp ett glas vin, steka lite fläsk och koka lite makaroner. sen blir det en lång dusch och lite nhl hockey. eller någon bra mordserie. eller bara sova. eller ensamdans i vardagsrummet. eller sortering av papper. eller målning av naglarna. 
the world is my limit.
sixten min trogne vän fick komma upp från förrådet. tyvärr får han tillbringa natten på golvet då jag inte vill att alla hans nya småkryp ska dela säng med oss. så några nätter på golvet, en undersökning om han går tvätt i maskin och sen är han välkommen tillbaka på klädda ytor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar