måndag 20 augusti 2012

tur och retur

denna gång tar vi hand om
kategori resor

undermapp: san fransisco.
spenderade cirka ett år i den underbara staden och har så många minnen därifrån. tyvärr inte så många bilder då det var på den tiden innan digitala kameror fanns.
undermapp: barcelona
reste dit med bossen. åt gott, shoppade, prutade för första gången, insåg vad som menas när det står i böcker att "hon öppnade sig som en mussla" och förälskade mig i staden.
undermapp: budapest
hade ingen tanke alls på den staden, men tackade ja till att följa mamma, bossen och ulla dit. blev mycket positivt överraskad. åker ni dit får ni inte missa caféet sugar. man får nästan hål i tänderna bara av att gå in där och andas luften.
undermapp: tylösand
jag och puffan gjorde en roadtrip förra sommaren. först västervik och sen tylösand. vilken sandstrand. vilka sanddyner. vilket vatten. vilka vågor. jag som brukar spendera mer tid i solstolen än i vattnet blev som barn på nytt när det gick stora vågor.

1 kommentar:

  1. Fn! Kunde ha platsat i tylesandmappen. Men om jag inte miss minner mig så var jag bortrest och kunde inte sluta upp

    SvaraRadera