onsdag 15 augusti 2012

så ligger det till

man kan tycka att det är lite glest med inlägg nu för tiden och det enda jag kan skylla på är:
1. semester. där jag gjorde nada. ergo inget att skriva om
2. saknad av internet, nu både på dator och mobil fram till sista augusti. därav de sporadiska inläggen och så gott som ingen surfning.
detta inlägg till exempel går hur bra som helst att skriva. hur lång tid jag kommer behöva slåss med datorn för att publicera har jag ingen aning.
synd jag ska vara en sån otålig människa.
synd att bärbara datorer ska vara så lätta att kasta i golvet.
synd jag inte tjänar multum och med gott samvete kan kasta datorn i golvet. (alternativt köpa en egen internetuppkoppling)
tur jag inte aaaaaaalls stressar upp mig över den sega farten.
tur det finns cola zero och mordserier på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar