onsdag 1 augusti 2012

ibland måste man rannsaka sig själv och komma till vissa slutsatser

har kommit till några insikter ikväll.
1. jag ska sluta köpa liljor. nyser bara och får ont i huvudet av dem.
2. rosévin ska absolut inte blandas med fanta light!
3. jag är världssämst på att städa. det tar mig minst en vecka att städa min lilla etta. finns ju så mycket annat man kan göra. se mord till exempel.
4. är det bara sverige som missade att toppa formen inför os?
5. orsaken till att folk tittar på mig när jag kommer gående är inte för att jag är en sån skönhet. det är för att jag klampar så högt med fötterna. det skvallrar i alla fall mina hälar om. att roffe alltid sagt att grannarna kommer börja klaga över elefanten som bor här har jag tagit med en nypa salt. men med åren har ajg insett att jag kan inte gå tyst. jag kan inte smyga. jag låter som en stampande flodhäst när jag kommer gående. det är nog därför jag aldrig blev någon dansare. jo så är det nog.

1 kommentar:

  1. haha! alltid bra att komma till insikt! och du har nog rätt om os, tyvärr...

    SvaraRadera