lördag 25 augusti 2012

lungn bara lugn, är nog tillbaka till mitt vanliga jag snart igen.

vaknade med ett litet leende i morse. ok med en huvudvärk som inte var av denna värld, men ändå rätt glad.
inser att jag är nog ganska lycklig ändå.
lätt bakis med chokladsås lite överallt efter nattens marängswiss. men ändå rätt lycklig.
jag har underbara vänner i närheten som faktiskt står ut med mig. jag har även underbara vänner som inte finns i närheten och fast vi inte hörs allt för ofta så vet jag att de finns där. ett telefonsamtal bort.
jag har underbara arbetskamrater. (men tjejer jag börjar snart ta det här personligt! ;)
barnen på jobbet är söta och rara och går för det mesta åt samma håll.
jag har en familj som jag tyvärr ser allt för sällan, men som jag vet skulle göra allt för mig och jag allt för dem.
hösten bjuder på en massa spännande och roliga saker.
min fot börjar återhämta sig. tyvärr blev jag trampad på i går med, men det är bara ett blåmärke.
ja, allt det och en massa andra saker gör att jag känner mig som sagt. lycklig.

eller så är det bara för att en person gissade att jag var 29 år igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar