måndag 6 juni 2011

party like a rockstar

partaj igår. med en salig blandning av vakter, garderobiärer, vänner och bekanta. många skratt, mycket kärlek och folk som inte kunde sitta still när jag skulle fota (därav de lite suddiga intrycken).
tillbringade mesta tiden av festen sittandes i fönstret, där det var svalka. men när det blev för mycket pluttinuttit och sockersött i vardagsrummet förflyttade jag mig till köket för att istället disskutera barnuppfostran.
vi lyckades hålla ihop nästan hela gänget hela kvällen. men till slut insåg jag att tre dagars festande och resande satt sina spår. så jag gick hem och la mig.
tack alla inblandade för en rolig fest.

som vanligt vill någon att jag tar bort någon bild är det bara att be snällt så fixar jag.

1 kommentar:

  1. Tack Mari och alla andra det var trevligt.

    SvaraRadera