tisdag 14 juni 2011

my right foot

min fot har gett upp. den går inte att gå på. varje gång jag sätter ner foten gör det sketont. ingen aning om vad som hänt. har inte trampat snett, så mycket vet jag. kanske är det den elaka mälarbacilusken som krupit ner i foten och mummsar på mina senor/trampdynor.
måste nog trösta mig med lite godis!
vilken tur att jag är en sån förutseende människa (kanske till och med lite synsk) att jag redan förberett!

edit: hälsporre heter det visst. inte jävla-skit-fot.

4 kommentarer:

  1. Börjar bli dax för dig att uppsöka Igelsta: Spa, Welness & hundgård hör jag !
    Kraaaamen

    SvaraRadera
  2. det börjar det helt klart bli. väntar bara på det braiga vädret och de lediga dagarna :) kramen

    SvaraRadera
  3. David kan hjälpa dig m hälsporre om du kommer ner till Umeå

    SvaraRadera
  4. med ner hoppas jag du menar upp ;) ja, hade jag pengar och tid skulle jag gärna ta en helg i umeå. för att0 träffa dig och naturligtvis david me. såg något om någon rolig manick han börjat med. skulle behövas på väl valda ställen!
    mari

    SvaraRadera