måndag 6 juni 2011

halvointressant inlägg om en vecka i norr

utrustad med lite rosé och fanta satte jag mig på flygbussen. flygresan gick överraskande bra. kan ju vara så att jag var lite lullig och inte brydde mig så hårt.

en stor fågel väntade på att skjutsa mig upp till norr. och efter en timme stod jag på västerbottnisk mark.
det mesta såg ut som vanligt i skellefteå. det som var nytt var alla nya våningar på statt!


fick träffa xon. uppfostrad som en hund ska vara och lagomt klumpig. det enda som kanske inte var så gulligt med han var allt dreggel.
bossen bjöd som vanligt på superduper god mat. pasta med räkor och chili på fredagen och grillat med risotto på lördagen. väntar med spänning på att hon ska lägga sin bosskarriär åt sidan och ägna sig åt att laga mat :)

1 kommentar:

  1. haha, jag trodde du kallade henne bossen för att hon älskar "the boss" :-) men tvetydigheten är inte så dum!

    SvaraRadera