söndag 19 juni 2011

avd: i krig och kärlek alt. fyller jag verkligen 40 iår?!

igår:
jag: ett glas vatten å det fort! tack
bartenderdavid: vad gör ni egentligen med allt vatten?
jag: det är krig! det är vattenkrig!
bartenderdavid: kul! här kasta ett glas från mig med. ger mig ett till glas med vatten

beach: det är vattenkrig och jag ligger under, hit med vatten fort!
bartenderdavid: ni är ju för fan inte kloka!!

puff: ge INTE beach mera vatten, he´s going down!
bartenderdavid: skakar på huvudet och suckar

idag:
jag: hade lite svårt att borsta ut håret i morse och mina kläder luktar gammfylla.
beach: ja, du fick ju ett helt glas cider över huvudet. du borde veta bättre än att starta vattenkrig med mig, för jag spelar dirty!
jag: det var du som började by the way, men tack för förklaringen till tovorna i håret och den unkna lukten på kläderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar