tisdag 11 januari 2011

today, revenge!!!

kalla mig naiv, blåögd eller dum. men jag har valt att lita på mina vänner. att jag inte lär mig av mina misstag är väl egentligen bara mitt eget fel eller kanske jag bara inte bryr mig.
att jag har svårt att lita på folk i allmänhet borde kanske få mig mera på min vakt. men efter månader i "ensamhet" är jag bara lycklig att någon vill umgås med mig.
som följd av min naiva tro att ingen vill mig illa har jag lyckats bli utsatt för ett prank inte bara en gång utan cirka fem gånger.
jag talar naturligtvis om facerape. detta ord som innom kort kommer finnas i svenska akademiens ordlista.
bland de tre som genom list och ibland lite våld lyckats med att facerejpa mig finns en som mirakulöst klarat sig undan. hon bär sin mobil i bh:n och släpper inte greppet om den många sekunder. hon har varit omöjlig att överlista.
hon blev vår moby dick.
men idag, som hädan efter är en national helgdag, lyckades puff med uppdraget att rejpa hennes facebook! piff släppte kontrollen för en kort sekund och saken var klar. today is a good day
sådana här inlägg kommer ni inte få se så mycket av i framtiden. bra för ansiktsboken men ledsamt för mig eftersom det innebär att vännerna inte kommer vara i samma stad som mig längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar