måndag 24 januari 2011

sjukt jävla sjuk :(
somnade direkt när jag kom hem från jobbet, vaknade till, kräktes lite, tog en ipren och bäddade ner mig igen. nyss vaknat med dyngsura kläder och en sprängande huvudvärk.
om jag kräktes på grund av den höga febern eller om jag fick feber på grund av magsjuka har jag ingen aning. men jag lutar åt det första då jag inte mår illa längre.
ont i alla leder som finns på kroppen och det bränner under ögonlocken.
nu ska jag byta bort de blöta kläderna och försöka dricka lite, tur jag handlade lite nödvändiga saker igår (coca cola och fil) sen ska jag se om jag ska sova lite till.

2 kommentarer:

  1. Inte bra !!!
    Tussan då, Det verkar inte bra för dig att vara utan Piff & Puff. Men tyvärr blir det så där när man fått lite längtan efter sina vänner och bedövar det med att se på IDROTT !!!!
    Men håll ut bara, Snart är det höst och Älg jakt igen, Weeeeiiii !!!
    Krya på dig nu !

    SvaraRadera
  2. vad har älgjakt med saken att göra? vad är det för fel på idrott? kan vi inte få sommar först? tack så mycket för krya på dig:et i alla fall

    SvaraRadera