söndag 21 februari 2010

krantz och carlén

som sagt har suttit och googlat en massa folk från den gamla goda tiden. för dom som inte vet gick jag sista året på gymnasiet i västervik. kom dit som ny i klassen och dessutom från norrland. men fick ett helt otroligt bra mottagande. höjde betygen gjorde jag oxå, det hjälpte nog att lärarna tyckte att min dialekt var gullig :)
trivdes jätte bra där i småland och har insett nu att det inte är sååååå långt dit, i alla fall inte lika långt som från skellefteå.


det tråkiga är ju att tjejerna i klassen (om dom inte heter maria andersson) troligtvis gift sig och bytt efternamn. är lite svårt att hitta folk då. killarna gick det lite bättre med. hittade bland annat en som jag har svagt minne av var en väldigt trevlig prick (vi gick inte i samma klass) han heter andreas löwenstam och är numera divisionsdesigner på H&M (om han inte bytt jobb)

annars umgicks jag mest med caroline krantz, som numer heter något annat eftersom hon inte går att finna :( och camilla carlén som visst fått barn :)

så carro och camilla om ni skulle googla er själva och hitta hit. HEJ!!! hör av er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar