måndag 1 februari 2010

konstig dröm

har börjat drömma konstiga drömmar igen. känner mig inte stressad så något annat måste det vara. kanske är det dags för fullmåne?!

inatt har jag sprungit fram och tillbaka mellan sjukhuset där ett barn var och till en lägenhet (vem som bodde där har jag ingen aning) men jag var i alla fall tvungen att springa dit för att hämta pyjamasar, sen äpplen, sen filmer, sen och så vidare.

men det var aldrig bara att springa raka vägen. fick stanna upp och säga till ett tvillingpar att inte bada utomhus mitt i vintern. nästa vända fick jag plumsa i en massa snö. sista vändan hade det blivit mörkt och så var det inbrottstjuvar som smög runt huset som jag skulle in i. polisen körde runt huset dom med, men av någon konstig anledning frågade jag inte om hjälp utan var bara irriterad över att jag inte kunde få mig in i huset och hämta äpplerna.
sen vaknade jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar