söndag 28 februari 2010

konsten att inte ta sig ur ett par handklovar

tips om en rätt småkul sida. flashback.
man kan hitta allt på den sidan, och då menar jag allt. men ta det med en nya salt, ALLT är inte sant på den sidan, skulle nog säga att det mesta inte är sant.
men vill man veta vem den "kända svenska skådespelaren" är som figurerat på löpsedlarna så är det bara att surfa in på skvaller sidan :)
har i alla fall följt en tråd nu i två dagar. bakgrunden är att en kille lyckas springa ifrån polisen med handklovar och behöver komma loss. trådskaparen undra då om någon vet hur man gör.
helt plötsligt kom jag att tänka på den gången jag låste fast mig själv med exets handklovar.

jag kom hem före han en dag och på köksbordet låg dom (han jobbade som ordningsvakt). kan väl inte vara så jävla svårt att ta sig ur dom, tänkte jag och satte fast mig själv. för att inte göra det så lätt för mig så satte jag fast dom bakom ryggen.
hm, kan bara säga det för er som aldrig haft ett par runt handlederna. dom är inte alls lika eftergivande som dom i plast som man lekte med när man var liten. dom sitter som sten, rubbas inte det minsta. dom är inte heller gjorda för att det INTE ska göra ont. dom skär in rätt bra om man försöker slita lite.
krypa igenom dom för att få dom framme är inte heller att rekomendera om man är själv. som tur var insåg jag mina brister och ovighet
så efter att försökt hitta nyckeln gav jag upp och satte mig att vänta på ägaren av handklovarna.

kan säga att han fick sig ett gott skratt när han kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar