torsdag 11 februari 2010

duktig jag

nu har jag skaffat mig ett gymkort! börjar gälla från 1 mars, så min fot får läka lite till innan den börjar hoppa runt.
insåg att erbjudandet dom hade på njoy bara gällde till på söndag, så det var bara att ta mig i kragen och åka hissen upp.

trevligt när man kommer in och människan man pratade med förra gången utbrister "men var har du varit, vi har saknat dig, trodde du skulle komma förbi tidigare. jag har provat ringa dig"
(äntligen fick jag förklarat vem det var som ringt dolt nummer)
ja jag vet så säger han bara för att dom vill tjäna pengar på mig, men lite smickrande är det i alla fall. om inte imponerande, aldrig att jag skulle känna igen en person jag pratade ytligt med för två veckor sen. kan inte säga att jag direkt skulle ha kunnat peka ut han i en folksamling, men då är jag ju världsämst på att känna igen och minnas folk.

men nu jädrans, från och med mars blir det beach 2010. wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar