söndag 14 februari 2010

helgen i korthet

hemma i soffan igen. helgen har varit väldigt rolig. kul att träffa bossen och gott att hon hade tagit med två burkar kräftstjärtar.
vi snurrade runt i hela stockholm, men det slutade med att vi handlade allt vi skulle ha på åhlens.

köpte mig en duschkräm från lush och ett par leggings från gina. förstår inte hur det kunde gå så mycke pengar? men det kostar att leva på topp.
festen i går var kul, maten var god och vinet var billigt fram till 21.00. den stackars bartendens måste ha trott att jag hade svåra problem eftersom jag handlade tre glas i taget, haha. men jag var skyldig bossen lite pengar så jag bjöd i baren.
sen blev det en massa dansande. jag blev helt plötsligt vimmelfotograf. frågade helt enkel han som gick runt och fotade om jag inte fick ta över och tänka sig han gav mig bara kameran! måste var pga min norrlänska :)

snubblade hemmåt vid två tiden. vågade mig på att åka tunnelbana själv. skulle bara komma ihåg: hassel, al och åkerbär. (hässelby, alvik och åkersberga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar