måndag 1 augusti 2011

det är jag och michael jackson, fast inte riktigt på samma sätt

ser numer ut som en kräfta med sjukdomen vitiligo.
mina axlar, där jag var så duktig att smörja in med spf 20, är vita.
vissa veck på magen, som man av någon konstig anledning får när man sitter upp, är vita.
var lite imponerad/konfunderad att jag inte var så röd i annsiktet. det syntes inte ens att jag hade varit i solen hela dagen. tills jag kollade annsiktskrämen, aha, spf 18. det förklarade en hel del.
men idag blir det ett nytt försök. kommer att vara som ett lapptäcke. sexan på de ställen där jag smörjde in mig igår, tjugo på de ömma röda punkterna.
måste bara tipsa om ikeas egna solkräm. den luktar pina colada! och fungerar väldigt bra, det skvallrar mina vita axlar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar