söndag 11 oktober 2009

hipp hipp hurra

så då har man varit och grattat det lilla livet. tårta, kladdkaka och kakor bjöds det på.
resume från lördagskvällen
jag och bossen hade tänkt bara äta en liten bit mat och dricka ett eller två glas vin. sen gå in till allstars, för att se fotbollen. så blev det inte.

det blev nog en fyra glas vin innan vi tog oss ut. sen köptes det drinkar, öl, cider och champange. bossen gick hem runt halv elva, det gjorde inte jag. träffade på gammla arbetskamrater som jag stannade med. dansade runt och hade det riktigt trevligt. hade bara lite problem med fötterna, harkel, skorna var väldigt vingliga! såg idag att ena klacken visst inte riktigt sitter ordentligt, plus att klackarna är alldelens runda. sen har allstars inte det ultimata golvet för pumps.
skithalkigt.
har tidigare varit på väg att halka där och igår gjorde jag det. tog nog igen för alla gånger jag hållit mig på fötterna, haha.


idag är jag då rätt blåslagen. två rejäla blåmärken på varsin arm. det ena på hela undersidan av överarmen. hur jag då lyckats med det. har så ont i svanskotan efter alla rumpfall och till råga på allt är det nån dumjävel som stampat mig på foten. tror jag ska införskaffa mig ett par stålskor.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar