söndag 18 oktober 2009

hjärtformade makaroner

söndag igen, tänka sig. tjejfesten igår blev riktigt rolig. vi avslutade kvällen på schlagerklubben, suck, så har dom då öppnat igen. känns bra att man flyttar snart så man slipper det stället. haha!

när jag kom hem, rätt tidigt faktiskt, klarar bara schlagermusik i nån timme, hade jag (kors i taket) först bestämt mig för att somna i sängen. det är ju några veckor sen sist jag sov där. men det slutade som vanligt i soffan. vaknade halv tio utvilad och inte direkt någe bakis alls.

har nu varit på bio med bossen, vi såg "flickan som lekte med elden". den var bra. hann med en lunch på max innan.

just ja tack för blommorna och presenterna. presentkortet kommer komma väl till pass och makaronerna kommer jag knappt våga koka. dom är ju så söta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar