tisdag 13 oktober 2009

jäla hvetes skit

fann mig helst plötsligt tvingad att städa! som om min röra inte behövdes städas bort. spillde nämligen ut ett helt glas cola på ryamattan, jävla skit!
fattar ni hur mycket en blöt ryamatta väger?
var ju så illa tvungen att skölja upp den. höll på att ta livet av mig när jag skulle hänga upp den på tork.
lita aldrig på en IKEA pall.

och eftersom det skvittrat till underhyllan på bordet, var det bara till att rensa där oxå. lika bra att plocka fram dammsugaren när man ändå är igång. diskvatten hade jag ju redan hällt upp. men innan man kan börja dammsuga måste man plocka upp allt som är i vägen på golvet. tänk vad mycket man hittar under soffan om man bara letar.

nu börjar det snart se ut som en lägenhet och inte som en knarkkvart. radion på högsta volym. måste ju få det fint innan lördag, eller kanske rent av till på torsdag då bror förhoppningsvis kommer förbi med saker till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar