torsdag 23 december 2010

en väldigt trevlig kväll/natt med bästa marie och ett gästspel av piff

jag och marie träffades på, enligt alla skellbor the place to be, allstars för en sen middag och lite vin.
det blev inte bara lite vin, det blev en hel vingård sammalagt i slutändan! maten var god men sällskapet bättre. vi gick sen vidare på larrys för att se om stämmningen var högre där. tog med mig traditionen från västeås att inte behöva betala in oss dit (tack jocke) sen sattte vi oss lite bra till, precis där alla gick förbi.
började så smått sakna piff i sällskapet (puff du saknas du med) och kom helt plötsligt på att hon fanns ju inte så långt bort. slängde iväg ett sms och en kvart senare stog den underbara människan vid vår sida.
har haft så kul, så trevligt, så mysigt och så underhållande (sköldpaddor??!! rockband!!) med marie som jag bara träffar ibland, men som ändå alltid finns där. och piff my new partner in crime och min räddare.
sen att jag fick höra att jag är dryg, gammal och tråkig spelar ingen roll. för allt det bleknar bort av att jag fick tillbringa kvällen med två av de roligaste människor jag känner (ni är helt underbara!)
kvällen blev ju inte sämre av att världens bästa hångel och världens sexigste var där heller.ögongodis är alltid kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar