söndag 12 december 2010

borde kanske lida av jetlag

gjorde som sagt en helomvändning igår. skulle egentligen bara ta en fika i stockholm sen åka hem igen för att gå på sportbaren och se hockey.
men bara en fika i stockholm tar längre tid än man tror :)
fick en inbjudan att komma till sumpan och dansa lite på garbo, eller inbjudan jag bjöd in mig själv, och då jag trodde att wing görlsen bara skulle ta det lungt hoppade jag naturligtvis på garbotåget.

väl där får jag helt plötsligt vet att det visst är party i västerås!!!! WTF!!!! sprang till sista tåget, gled förbi alla i kön på bmb (tack beach än en gång) insåg att jag inte hade lust att vänta i garderobskö, sprang hem med all packning, gled förbi kön en gång till och fick en drink i min hand direkt innanför dörrarna. haha, allt innom loppet av 2 och en halv timme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar