onsdag 21 juli 2010

snart kommer jag i min jeans


har idag betalat 300 kronor till läkare bara för att höra att det inte finns så mycket att göra, än att vänta ut biverkningarna! va fan skulle dom ha dit mig då för, det hade dom kunnat säga över telefonen.

har nu, på den svampen och förändrade ph-värdet, spenderat 1000 kronor (då har jag inte räknat in att jag varit sjukskriven i tre dagar) och dessutom var det som att kasta vissa pengar i sjön eftersom det visade sig att jag inte tålde någon av tabletterna (vilken vet vi inte).

varför är det inte som i en affär, gillar man inte det man får, får man pengarna tillbaka. nåja, varför inte spendera pengarna på vår läkarvård under sommaren istället för glass, vin och nöjen?!

men nu börjar det finnas hopp om liv och jag tror nog jag ska klara flygresan utan att behöva slåss med flygvärdinnorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar