tisdag 20 juli 2010

ingen bra dag

jävla sjukvård.
har varit uppe så gott som hela natt och sprungit på toa, spraymålat toan ett antal gånger.
skyller allt på dunderkuren jag fick förra veckan mot svamp och förändrat PH-värde i skrutteluttan.
men nu har jag börjat koppla ihop allt som hänt sen senaste veckan. blåsor i munnen, diarre, värmeutslag och lite feber.
så jag ringde sjukvårdsrågivningen. han ansåg att jag genast skulle ringa min husläkare. sagt och gjort lyckades efter en lång stund komma fram hos dom, beskrev än en gång allt och hon hänvisar mig vidare till läkaren som skrivit ut pillrerna.
ringer dom och då har dom inte telefontid :(

så nu sitter jag här och vet faktiskt inte vad jag ska göra.

nu provade jag ringa vårdcentralen igen och dom tar fortförande inte emot mig för dom har ingen som kan göra en gynundersökning? inte för att jag förstår vad dom ska in dit och gräva för. alla symtom sitter ju utanpå kroppen.
nåja, hon bad så mycket om ursäkt i alla fall för att dom skickar mig fram och tillbaka. har lämnat ett meddelande hos kvinnoläkarna, där jag var och fick pillrerna, så jag får se om dom hör av sig.
nu ska jag gå och handla hälsofil, blåbärssoppa,coca cola och glass. fil, blåbärssoppa och cola till magen.
glass till mig så jag blir glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar