onsdag 7 juli 2010

avreagering

jag ger fan upp.
har inte packat något annat än trosor än så länge.
det är så varmt att jag inte kan prova vad jag ska ha för kläder.
ska bara resa med handbagage.
svettas som en gris.
har samlat på mig flera liter vatten, så jag är helt uppblåst och inget passar. fan jag får inte ens dom där jävla byxorna som jag inte orkar bry mig om hur dom stavas men som var populära på 80 talet och heter typ leggings och sånt men jag vet inte vad det heter när det är flera, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
får dom inte över knäskålarna i alla fall. svetten rinner från rygger, glasögonen halkar av näsan varje gång jag böjer ner huvudet för att försöka dra byxjävlarna över låren. håret klibbar fast och åker in i munnen (ja, jag har provat sätta upp håret men då bara fastnar det i tröjorna när jag drar dom över huvudet) och jag har inte en enda jävla aning om vad fan jag ska ha på mig. och egentligen borde jag ligga ner i sängen nu och försöka sova så jag inte försover mig imorron och så att jag är utvilad så jag orkar med helgen. men imorron verkar ju bli lugn i alla fall. bara för att några jävla terrorist jävlar fick för sig att flyga in i hus så får jag inte ta med något att dricka på planhelvetet. och mat! kommer att vara på resande fot från halv två, slutar halv ett och däremellan ska jag hem och hämta min eventuellt helt jävla tomma väska (ja, trosor finns ju) duscha och göra mig lite färdig.
eventuellt att jag hinner med en hamburgare på mc donalds i sumpan. sen får jag svälta, så det är nog lika jävla bra att jag inte får ta med sprit på planet för det kan ju sluta illa med lite sömn och ingen mat.

nu ska jag gå och klippa sönder alla mina kläder och raka bort håret.
ha det så jävla underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar