lördag 10 juli 2010

lucköppning

en souvas i parken med bästa malin. lucköppning och många skratt.
jag hade visst haft ett samtal med chefen på subway igår. hm, undra vad jag kan tänkas ha haft för intressant att säga han. kanske skällde jag på hans pesonal som nog är den sekigaste i hela sverige, kanske skällde jag på han för att dom lagt ner i västerås. vem vet, men jag hade i alla fall sett rätt bestämd ut när jag traskade fram till han.
bilderna i mobilen är även det rätt roliga att gå igenom, förstår inte vad jag fotade folk i toakön, hittade runt en sju bilder på okända.
fick finbesök där vi satt i parken. chili bob thomas tittade förbi och vifftade på svansen (det är en hund) han var tyvärr mer intresserad av min mat än mig. suck, så är det alltid.
nu ska jag nog vila lite, så jag orkar med ikväll. har visst stukat foten igen, trodde inte jag kunde göra det i platta skor.
just ju, singstar igår. i´m the bästa singer ever! kan nog bli lite sång ikväll med. tuppen ture om jag får välja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar