torsdag 4 februari 2010

mr magoo

fick just ett mycket roande samtal :)
igår kväll när jag bäddat ner mig och låg och tittade på tv började jag få en massa underliga förfrågningar av m.m. när vi inte har "den" typen av relation förstog jag rätt snabbt att han var utsatt för mobilnappning.
idag ringde han för att be om ursäkt. han berättade att dom varit på harrys för att lyssna på lite irlänsk musik och det hela hade slutat med att dom bara druckit en jävla massa whiskey. någon gång under kvällen blev han av med mobilen och där hade hans vänner tagit över.
ingen flicka/dam/tant gick säker (om det inte stog företag efter namnet) det hela hade gått ut på att få så många nakenbilder som möjligt till hans telefon.
om dom lyckades? oh, ja, haha (inte av mig då). m.m hade fått en herrans massa bilder, men även en massa arga samtal.
så nu var operation "ringa och be om ursäkt" igång.

han passade även på att be om ursäkt i förebyggande syfte eftersom han fyller år i helgen och när man hör han berätta om hans vänners upptåg så skulle jag inte bli förvånad om man får ett mms från island eller tyskland där m.m står på en fiskebåt! (ja, det har visst hänt)

ja ja, hoppas du får en otroligt rolig födelsehelg, själv ska jag äta chokladmuffins i mjukisdräkt och titta på schlager medans du är medelpunkten för dina 250 närmsta vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar