fredag 26 februari 2010

en typisk fredag

åt middag ihop med jerry. kyckling, avocado, sås och annat mums. ett litet glas vitt till.
sen tog jag och anja en sväng i backen. vi lyckades hålla oss på benen!
efter en stadig middag och lek i slalombacken åt jag fredrik, björn, carl-johan och mattias lite efterrätt (godis) smuttade vidare på det vita. kanske skulle ha skippat det vita, då hade vi nog träffat lite bättre :(
pratade en stund med jess i telefon, lät som om hon hade barnkalas hemma. kanske inte så konstigt med tre barn i bakgrunden.
fyllde på det vita, skrattade lite skadeglatt åt alla usa:s mål. mohaha, helt plötsligt känns det inte så dumt att förlora med uddamål mot ett ungt starkt slovakien.
tog en svängom med david, john, armin och beyonce på dansgolvet=vardagsrumsgolvet tills jag plötsligt kom ihåg den nya klänning jag köpte för tre veckor sen.
måste provas. tack jag för att jag köpte en helkroppsspegel så jag slipper stå och hoppa på toastolen.
klänningen är fin, undra när jag ska få visa upp den? grabbarna och beyonce bryr sig inte ett dugg om vad jag har på mig.
smuttade vidare och insåg hur mycke vitt det rymms i mina glas.

börjar känna av halsen igen, har nog smuttat för försiktigt. eller så kanske jag skulle ha smuttat på whiskey. provar rösten och inser att det i alla fall låter som om jag gjort det.
tror det blir en sväng med grabbarna snart igen, ska nog kanske bjuda upp lady gaga, hon är ju kul. låter väldigt bra i mina öron när jag sjunger med i låtarna, den här rösten passar bra, skulle få ha den jämt.
senare ikväll har jag date med anette och gänget. dom får jobba och jag ska hålla alla tummar jag har.

hopppas alla har kul i sina fredagsmysdräkter. om det så är i soffan med chips framför näsan eller på after work med en massa partyfolk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar