lördag 27 februari 2010


bädda aldrig ner er skönt om ni har en date. sov mig igenom träffen jag hade med anette and gang.
men dom klarade sig rätt bra utan mig :) GULD!
vaknade lagomt till att se dom jubla över guldmedaljerna dom fick runt halsen.
tar en date med canadas hockeylag nu istället. oki då, slovakien får vara med på ett hörn ;)

vaknade av hosta, ont i kroppen och av att jag plaskar mig fram i sängen. det är jobbigt att parkera och parkera om bilar i drömmen.
någon har en liten efterfest i huset. det får han/hon/den gärna ha. bara inte we are the word börjar spelas. då är det risk jag ber några av mina nattliga dater läs: dom största, tyngsta, elakaste på plan om hjälp.
kan nog vara rätt skrämmande att få besök av sånna, då spelar man nog inte hemsk musik någe mer.

hm, måste nog skaffa mig några sånna, kan vara bra att ha i klädkammaren för att plockas fram vid valda tillfällen.
grattis i alla fall till oss. ett till guld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar