söndag 4 maj 2014

Mamma, Sickan Hund och hosta

Vinkade idag adjö till mamma som varit på besök sen i tisdags. På eget initiativ erbjöd hon sig komma hit och städa mitt kök. Sånt tackar man ju inte nej till!
Nu har jag ett så fint och rent kök så.
Annars har vi haft det rätt så mysigt. Vi har varit hundvakt till Sickan Hund och tagit långa promenader. God mat har vi ätit, gott vin har vi druckit och jag blev hokus-pokus med köksmaskin. Vi råkade även ta hem Candy Crush. Har inte bestämt mig än för om jag gillar det spelet eller hatar det. (lutar mot att jag hatar det)
Bästa Sickan

Annars har jag mest sovit. Om det har varit allergin och allergimedicinen som gjort mig så sömnig eller de timmar jag varit vaken med hosta på natten vet jag inte. Men igår var första kvällen jag orkade hålla ögonen öppna längre än halv tio. 

Nu väntar en hel arbetsvecka och en vecka närmare resan. Fort går det när man har kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar